GŁÓWNE ZASADY DOBREGO WYPOCZYNKU,
czyli jak najlepiej skorzystać z pobytu w Bursztynowym Pałacu
Rezerwacja pokoju / stolika w restauracji
Najbardziej korzystna oferta pobytu w naszym hotelu znajduje się na www.bursztynowypalac.pl
Jeżeli znajdą Państwo w sieci niższą cenę, prosimy o kontakt z recepcją hotelu (94 316 12 27) – z chęcią zaoferujemy lepsze warunki.
Hotel Bursztynowy Pałac jest obiektem przyjaznym wszystkim szukającym ciszy, pięknej historii i przyjaznej rodzinnej atmosfery. Staramy się zapewnić wszystkim Gościom szczególne warunki wypoczynku.
Restauracja (musimy mieć nazwę restauracji) Uprzejmie prosimy o dokonywanie rezerwacji przed przyjazdem, z odpowiednim wyprzedzeniem w sezonie letnim.
Zamówienia dodatkowe
Dokonując u Nas rezerwacji z okazji wyjątkowego wydarzenia, mogą Państwo wcześniej zorganizować z naszą pomocą różnorodne niespodzianki, które będą czekały na Państwa w pokoju; czarujący kwiatów, szampan, wino, owoce.Prosimy w formularzu rezerwacji wybrać odpowiednią opcję lub skontaktować się telefonicznie z recepcją.
Zwierzęta w Hotelu
Hotel przyjmuje zwierzęta domowe za dodatkową opłatą zgodnie z regulaminem pobytu zwierząt.
Przyjazd do hotelu
Doba hotelowa kończy się o godz. 12:00, a rozpoczyna o godz. 15:00. Jeżeli przyjadą Państwo przed tym czasem, może się zdarzyć, że Państwa pokój nie będzie jeszcze gotowy. Bardzo prosimy o wyrozumiałość i zapraszamy Państwa do Restauracji, gdzie zaserwujemy Państwu wybrane napoje
i gdzie w komfortowych warunkach będą Państwo mogli wypocząć, zapoznać się z historią naszego zabytkowego hotelu.
Obowiązek i procedura meldunkowa, opłaty
Obowiązek rejestracyjny dotyczy każdej osoby przebywającej czasowo w hotelu. Jesteśmy zobowiązani przede wszystkim zapewnić Państwu bezpieczeństwo, jednocześnie będąc zobowiązanymi do pełnej dyskrecji i poufności powierzonych danych.
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, usprawniliśmy procedurę meldunkową. Jeżeli wypełnią Państwo formularz meldunkowy i prześlą pocztą zwrotną przed przyjazdem, na miejscu jedynie podpis będzie dzielił Państwa od przyjemności wypoczynku po długiej podróży.
Jeżeli nie uregulowali Państwo należności za pobyt w procesie rezerwacji, recepcjonista może poprosić Państwa o uregulowanie należności z góry. Wszelkie pozostałe rachunki mogą Państwo uregulować przed wyjazdem. Istnieje również możliwość dokonania preautoryzacji Państwa karty kredytowej na poczet przyszłych rozliczeń.
Godziny dostępności poszczególnych usług
Recepcja pon.- ndz. czynna od 7.00-22.00
Bar & Restauracja pt. – ndz. 13:00 do 22:00 Restauracja – śniadania pon. – ndz. 7:30-10:30
Strefa Wellness
(basen, sauna ,jacuzzi) pon. – ndz. 8:00 do 21:00
ZAKAZ PALENIA TYTONIU I INNYCH UŻYWEK
Obszar całego hotelu (w tym przede wszystkim pokoje), zgodnie z ustawą o zakazie palenia w miejscach publicznych, objęty jest całkowitym zakazem palenia. Od zasady tej nie obowiązują żadne wyjątki (np. palenie w oknie pokoju). W przypadku stwierdzenia złamania tej zasady, rachunek Gościa zostanie obciążony opłatą specjalną w wysokości 400 PLN. Opłata ta może ulec podwyższeniu w przypadku stwierdzenia dalszych zniszczeń (meble, tapety lub pościel hotelowa) lub intensywnego zapachu tytoniu, powodującego konieczność wyłączenia pokoju z eksploatacji, a jej wysokość zostanie określona poziomem cen pokoi obowiązujących w danym terminie.
Zniszczenia
W przypadku zabrania lub uszkodzenia przedmiotów należących do wyposażenia hotelu, Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
Sejf
Nasz hotel wyposażony jest w sejf, znajdujący się w specjalnie wyznaczonym pomieszczeniu hotelowym wskazanym przez recepcje. Goście, chcąc skorzystać z sejfu wkładają przedmioty do środka, zamykają drzwi poprzez wybranie dowolnych 4 cyfr i zatwierdzenie #. Otwarcie sejfu następuje poprzez ponowne wprowadzenie wybranych przez Gościa cyfr i zatwierdzenie #. Indywidualny szyfr ustalany jest jednorazowo.
Dodatkowe wyposażenie pokoju/nieprzewidziane wypadki
W przypadku gdyby potrzebowali Państwo elementów dodatkowego wyposażenia pokoju, pomocy w zorganizowaniu niespodzianki, zestawu awaryjnego do higieny osobistej lub pomocy lekarza – nasz zespół recepcji jest do Państwa dyspozycji.
Dostęp do Internetu
Gościom, którzy korzystają z własnych urządzeń przenośnych proponujemy skorzystanie z bezprzewodowej sieci WLAN, dostępnej w obszarze lobby, restauracji, strefy wellness oraz w pokojach. W przypadku problemów z dostępem do sieci, prosimy o kontakt z recepcją.
Usługa prasowania
Na Państwa życzenie, możemy dostarczyć do pokoju żelazko i deskę do prasowania. Prosimy o kontakt z recepcją
Room service pokoi i wymiana ręczników
Porządkowanie pokoi z wymianą pościeli i ręczników odbywa się co trzy dni w godzinach 9:00 – 14:00. Jeżeli życzą sobie Państwo przełożyć usługę w czasie lub z niej zrezygnować bardzo prosimy o poinformowanie recepcji o tym fakcie.
Cisza nocna
Cisza nocna obowiązuje w godz. 22:00 -7:00. Bardzo prosimy Państwa o uszanowanie prawa do wypoczynku pozostałych Gości i zachowanie zgodne ze standardami. W problematycznych przypadkach będziemy zmuszeni interweniować, a w ostateczności uciekać się do obciążenia finansowego tytułem roszczeń innych Gości wobec hotelu.
Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która intencjonalnie narusza ciszę nocną lub w inny sposób zakłóca pobyt innych Gości.
Budzenie
W celu zamówienia usługi budzenia, prosimy o kontakt z recepcją.
Śniadania
Śniadania serwujemy dla Państwa w Restauracji (nazwa)w godzinach 7:30 – 10:30.
Usługa concierge
Pracownicy recepcji hotelowej chętnie pomogą Państwu zrealizować plany turystyczne lub kulturalne.
Konferencje
Jeżeli w trakcie pobytu zechcą Państwo otrzymać od nas ofertę na organizacje wydarzenia dla swojej firmy lub wydarzenie rodzinne, pracownicy działu sprzedaży są do Państwa dyspozycji od pon. do pt. w godz. 8:00- 17:00. Jeżeli pomysł pojawi się w trakcie weekendu, chcieliby Państwo obejrzeć obiekt dokładniej – pomocą służy zespół recepcji.Przyjmiemy również Państwa zapytanie wraz z numerem telefonu, abyśmy mogli jak najszybciej na nie odpowiedzieć.
Przedmioty pozostawione w hotelu
W sprawie zaginionych lub pozostawionych przedmiotów, prosimy o kontakt z recepcją. Zgodnie z procedurą, pozostawione przez Gości przedmioty są przechowywane przez okres 3 miesięcy, a przedmioty wartościowe 6 miesięcy. Po tym czasie, rzeczy pozostawione przekazane zostają do organizacji charytatywnych lub komisyjnie zniszczone. Hotel nie kontaktuje się z Gośćmi w sprawie pozostawionych przedmiotów. Jeśli życzą sobie Państwo sprawdzić, czy jesteśmy w posiadaniu Państwa przedmiotów, prosimy o kontakt z recepcją. Po podaniu pełnych danych Gościa oraz cech charakterystycznych pozostawionego przedmiotu, możemy odesłać go na wskazany adres, za zaliczeniem pocztowym.
Problemy w czasie pobytu
Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, uprzejmie prosimy Państwa o niezwłoczne zgłaszanie swych uwag w recepcji, by umożliwić dyrekcji hotelu natychmiastową reakcję.
Skrócenie pobytu
Hotel nie może ponosić odpowiedzialności za skrócenie pobytu wynikające z okoliczności po stronie Gościa. Zapewniamy jednak, że do każdego przypadku odnosimy się indywidualnie.
Rozliczenie pobytu/ expressowe wymeldowanie
W celu bezproblemowego rozliczenia Państwa pobytu, uprzejmie prosimy o posługiwanie się paszportem hotelowym w trakcie korzystania z usług hotelowych. Wspólnie unikniemy w ten sposób pomyłek i niewłaściwego naliczania rachunków. Jeżeli w dniu wyjazdu przewidują Państwo pośpiech, prosimy o załatwienie formalności w recepcji w dniu poprzedzającym. Bardzo ważne jest również wcześniejsze zaznaczenie w recepcji, że chcieliby Państwo otrzymać fakturę na firmę. Prosimy wtedy o podanie danych firmy z wyprzedzeniem.
Karty kredytowe
Wychodząc na przeciw Państwa potrzebom, akceptujemy karty kredytowe: Visa, Master Card, American Express.
Wymeldowanie z hotelu
Uprzejmie prosimy Państwa o opuszczenie pokoju w dniu wyjazdu do godz. 12:00, w związku z obowiązkiem zakwaterowania na czas Gości przyjeżdżających w tym samym dniu, już od godziny 15:00. Chętnie przechowamy Państwa bagaże, gdyby chcieli Państwo skorzystać z atrakcji naszego hotelu jeszcze przed wyjazdem.
W sytuacji, gdyby chcieli Państwo przedłużyć pobyt w dniu wyjazdu, uprzejmie prosimy o kontakt z recepcją. Personel hotelu dołoży wszelkich starań, aby wyjść naprzeciw Państwa potrzebom.