REGULAMIN HOTELU BURSZTYNOWY PAŁAC
Araden Sp. z o.o. NIP: 5252982212. Adres hotelu: Strzekęcino 1, 76-024 Świeszyno, tel. 943161227, recepcja@bursztynowypalac.pl
PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin Hotelu obowiązuje na terenie Hotelu Bursztynowy Pałac i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
- Wynajmujący pokój zwany jest w dalszej części regulaminu „Hotelem”, natomiast Najemca pokoju „Gościem”.
- Opiekunem Gościa jest pracownik Recepcji hotelowej.
- Regulamin Hotelu określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt lub poprzez podpisanie karty rejestracyjnej. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Regulamin Hotelu jest dostępny w recepcji hotelowej, w teczce informacyjnej w każdym pokoju oraz na stronie internetowej www.bursztynowypalac.pl
DOBA HOTELOWA
- Pomieszczenie mieszkalne w Hotelu, zwane w dalszej części „pokojem” wynajmowane jest na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu w momencie najmu pokoju, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Chęć przedłużenia doby hotelowej Gość powinien zgłosić w Recepcji najpóźniej do godziny 10:00 w dniu kończącego się pobytu. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku nieprzestrzegania obowiązującego regulaminu.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
- Przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą. Szczegółowe informacje odnośnie opłat związanych z przedłużeniem doby uzyskacie Państwo w Recepcji hotelowej.
REZERWACJA I MELDUNEK
- Rezerwacji można dokonać poprzez mail, telefonicznie, poprzez kanał sprzedażowy lub osobiście w Hotelu Bursztynowy Pałac.
- Po dokonaniu rezerwacji, Gość otrzymuje drogą mailową „Potwierdzenie Rezerwacji” stanowiące umowę wstępnej rezerwacji, która zawiera warunki rezerwacji oraz informacje niezbędne do wpłaty zadatku w określonej wysokości.
- Jeśli zadatek nie wpłynie na konto bankowe hotelu w terminie wyznaczonym w umowie wstępnej rezerwacji lub wpłynie później, Hotel zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji. Kwota wpłacona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona na konto Gościa w terminie 7 dni od daty anulowania przez Hotel rezerwacji.
- Po uznaniu konta bankowego Hotelu wpłatą dokonaną przez Gościa jako zadatek do rezerwacji, Gość otrzymuje drogą mailową umowę gwarantowanej rezerwacji oraz potwierdzenie zaksięgowania wpłaty.
- Warunki anulacji: w przypadku anulowania przez Gościa gwarantowanej rezerwacji na więcej niż 30 dni przed rozpoczęciem pobytu Hotel zwraca Gościowi kwotę równorzędną zadatkowi, na 29 – 14 dni przed rozpoczęciem pobytu Hotel zwraca 50% wartości kwoty równorzędnej zadatkowi. Zapis ten nie dotyczy wyboru oferty hotelowej określonej jako „oferta bezzwrotna”, w tym przypadku zadatek przepada na rzecz Hotelu.
- W przypadku dokonania rezerwacji w czasie za krótkim na dokonanie czynności bankowych związanych z zaksięgowaniem wpłaty zadatku, przed datą planowanego przyjazdu korespondencja mailowa od Gościa będzie traktowana jako zamówienie i podlegać będzie obowiązującym warunkom anulacji rezerwacji.
- Hotel zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania z niej środków w wysokości 40% wartości pobytu, traktując tę płatność jako zadatek.
- Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty rejestracyjnej.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Osoby niezarejestrowane w Hotelu mogą gościnnie, na zaproszenie Gościa hotelowego, przebywać w pokoju hotelowym od 7 do 22.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości, albo szkodę na osobie Gościa, pracownika hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu, albo tez w inny sposób zakłócił pobyt Gości lub funkcjonowania Hotelu, a także bez podania przyczyny.
- Hotel zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania należności za cały pobyt podczas dokonywania czynności rejestracyjnych.
- Dodatkowe należności wynikające z pobytu Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
- W przypadku opuszczenia przez Gościa Hotelu w terminie zawartym w umowie gwarantowanej rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
- W przypadku nieprzybycia Gościa do Hotelu w terminie zawartym w umowie gwarantowanej rezerwacji, Hotel nie zwraca kwoty wpłaconego zadatku.
USŁUGI
- Hotel świadczy usługi o standardzie zgodnym ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości, Gość zobowiązany jest o jak najszybsze zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi obsłudze Hotelu niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez Hotel,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko gdy wyrazi takie życzenie,
- zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości, lub złagodzenie niedogodności w inny sposób, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte.
- Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem,
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- możliwość przechowywania w sejfie hotelowym pieniędzy i prze-dmiotów wartościowych, przy czym ich łączna wartość nie może 100-krotnie przekraczać ceny za pokój,
- wypożyczenie żelazka i deski do prasowania do użytku tylko w miejscu do tego wyznaczonym,
- korzystanie z sieci WiFi,
- wypożyczenie łóżeczka dziecięcego,
- korzystanie z niepłatnej oferty Salonu SPA.
- Na życzenie Gościa Hotel świadczy odpłatnie następujące usługi:
- room service,
- wypożyczenie rowerów i sprzętu sportowego,
- usługi gastronomiczne i korzystanie z płatnej oferty Salonu SPA.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość hotelowy winien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały oddane do depozytu i nie umieszczone zostały w sejfie hotelowym.
- W przypadku utraty przedmiotów, o których mowa powyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z postanowieniami Ministra Sprawiedliwości z dnia 14.11.1964 roku, nr 1, poz. 2 z późniejszymi zmianami. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot, przedmiotów zagrażających bezpie-czeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w sejfie.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pojeździe oraz żywe zwierzęta niezależnie od tego czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu hotelowym, czy poza terenem Hotelu.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
- Dzieci poniżej 12 roku życia muszą znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
- Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone w trakcie lub po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
- Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym pracownika Recepcji.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za pobyt i ewentualnych zniszczeń oraz do opuszczenia Hotelu.
- Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okno, zakręcić krany, zamknąć drzwi oraz wyjąć klucz do pokoju.
- Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobiste pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa zostaną odesłane na koszt Gościa na wskazany adres.
- W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Hotel przechowa przedmioty na koszt właściciela przez okres 7 dni, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Hotelu. Pozostawione artykuły spożywcze nie będą przechowywane.
CISZA NOCNA
- W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
9 POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia np. świeczek.
- W Hotelu akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą i tylko w wybranych pokojach. Opiekun zwierzęcia zobowiązany jest do zapoznania się i bezwzględnego przestrzegania odrębne-go regulaminu dotyczącego przebywania zwierząt w Hotelu. Regulamin znajduje się w Recepcji.
- W Hotelu istnieje możliwość korzystania ze strefy SPA i Kącika Zabaw dla dzieci na podstawie odrębnych regulaminów, dostępnych w Recepcji i na stronie internetowej Hotelu, do których zapoznania się i przestrzegania zobowiązani są Goście.
- W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami przygotowania pokoju do dalszego najmu pokoju innym Gościom, w przypadku niemożności dalszego najmu pokoju, Gość zobowiązany jest do zapłaty odszkodowania w wysokości ceny najmu takiego pokoju. W przypadku uruchomienia systemu DSO i przyjazdu straży pożarnej Gość również zostanie obciążony kosztami. W obu przypadkach koszt ustala Hotel.
- W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Hotel bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Hotelu.
- W pokojach hotelowych nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych itp.
- Dane osobowe Gości są przetwarzane w celu świadczenia usług hotelarskich.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
- Aktualny cennik usług i opłat w Hotelu znajduje się w Recepcji hotelu.
- Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu winny być składane natychmiast po ich stwierdzeniu: osobiście do kierownictwa Hotelu lub pisemnie na adres: recepcja@bursztynowypalac.pl
- Reklamacje zgłoszone w zbyt późno, uniemożliwiające Hotelowi polubowne rozstrzygnięcie sporu lub udzielenie rekompensaty, nie będą rozpatrywane.
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem, a Hotelem jest sąd właściwy dla siedziby Hotelu.
- Strony zobowiązują się, że wszelka dokumentacja, informacje oraz wiedza, do których uzyskały dostęp w związku z realizacją postanowień Umowy i które dotyczą prowadzenia różnorodnej działalności i operacji handlowych drugiej Strony, podlegają ochronie jako informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i zostaną zachowane w najściślejszej tajemnicy i nie zostaną przekazane żadnym osobom niepowołanym. Strona uzyskująca informacje nie będzie ich ujawniać bezpośrednio ani pośrednio żadnej innej osobie trzeciej w jakimkolwiek celu, a także będzie wykorzystywać i powielać informacje wyłącznie w celu wykonania Umowy. Strony odpowiadają za zachowanie poufności przez swoich pracowników, osób działających w ich imieniu. Zobowiązanie do tajemnicy określone w niniejszym ustępie trwa nadal pomimo rozwiązania, zakończenia lub wygaśnięcia Umowy.