Myślisz o organizacji spotkania firmowego, wyjazdu integracyjnego czy szkolenia w niepowtarzalnym otoczeniu i wyjątkowym miejscu? Wykorzystaj walory naszego Pałacu****, położonego z dala od zgiełku miasta, wśród lasów i w otoczeniu pięknie utrzymanego kompleksu ogrodowo – parkowego z VII wieku, z prywatnym jeziorem oraz traktami spacerowymi…
W stylowych wnętrzach stworzyliśmy bardzo funkcjonalne Centrum Szkoleniowo – Konferencyjne, w wyjątkowym otoczeniu organizujemy pobyty konferencyjne, sympozja, kongresy, wystawy promocyjne. Sale konferencyjne od 20 do 150 miejsc, profesjonalny sprzęt audiowizualny i wykwalifikowana obsługa zapewnią komfortowe warunki pracy.
Nasza oferta obejmuje organizację wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych – m.in. konferencji, prezentacji, szkoleń i spotkań integracyjnych. Profesjonalna obsługa zapewnia sprawny przebieg spotkań, a stylowe wnętrza luksusowego hotelu dodadzą im prestiżu.
s a l e p a ł a c o w e
Możemy zaproponować Państwu uroczystą kolację dla jednocześnie około 200 osób w różnych salach połączonych ze sobą. Zapewniamy piękny wystrój, obrusy w kolorze beżowym lub écru oraz pokrowce na krzesła w tej tonacji.
Na Państwa przyjęcie weselne przygotujemy sale według poniższych ustawień stołów:
(I) | Konferencyjna |
---|
znajduje się na drugim piętrze, dostęp windą lub schodami, klimatyzowana, wyciszona
kinowe 70 | szkolne 50 | litera U 50
(II) | Hall |
---|
ze względu na jego centralne usytuowanie jest to idealne miejsce do organizacji prezentacji czy prelekcji
kinowe 100
(III) | Kryształowa |
---|
sala wśród zielonych roślin, nie ma możliwości jej zacienienia
kinowe 40 | szkolne 30 | litera U 26
(IV) | Oranżeria |
---|
najpiękniejsza ze wszystkich sal, idealna na koncert z miejscami siedzącymi
kinowe 150 | litera U 60
(V) | Kominkowa |
---|
kameralna sala z prywatnym tarasem i widokiem na Park i jezioro
kinowe 30 | szkolne 20 | litera U 20
(VI) | Rycerska |
---|
sala na najniższym piętrze z tarasem i bezpośrednim wyjściem do ogrodu
ustawienie: kinowe 40
W Y N A J E M T E R E N U
Warunki organizacji spotkania firmowego
Rezerwacja Zamówienie musi być zgłoszone w formie pisemnej | Warunkiem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 20% przewidywanych kosztów | Do 30 dni przed rezerwacją, Zamawiający zobowiązany jest uzupełnić zadatek do 80% przewidywanych kosztów Zamówienia.
Anulacja W przypadku braku wpłat zadatków, Hotel ma prawo do odstąpienia od organizacji przyjęcia | Zadatek w wysokości 20% przewidywanych kosztów – jest bezzwrotny w każdym przypadku anulacji | Jeżeli anulacja nastąpi na mniej niż 30 dni przed planowaną organizacją przyjęcia, Zamawiający zobowiązany jest do pokrycia 80% planowanych kosztów całości zamawianej usługi.